Danmark

12. marts 2018

For 6 og 10 år siden skrev vi: Det hjælper ikke at hælde nogle milliarder i uddannelserne og lukke flere lav-IQ-indvandrere ind – der skal træffes skelsættende beslutninger og skæres hårdt igennem, inden alt er ødelagt


Ritt’s Skole blev indført og Bertel fulgte trop

PISA undersøgelsen gennemført i 2009 og gentaget 2012. Resultater af den første offentliggjordes den 7. december 2010. Den skulle være noget der bekymrede de ansvarlige ligesom de forrige undersøgelser hvert år i 10 år.

Selvom brugbar lærdom og viden er det eneste vi kan satse på, når vi som land skal bytte os til det, som vi ikke har her til lands, så har skiftende regeringer – især Bertel Haarder 1982-1993 og igen fra den borgerlige regeringsrokade 2005 til 2011 – bare ladet stå til og dermed ignoreret vores sårbarhed.

Supplement:

Kilde: http://www.berlingske.dk/skolen/handelsskoleelever-regner-som-boern-i-4.-klasse

Tietgenskolen i Odense har undersøgt de 100, der startede på skolens erhvervslinie: Halvdelen kan kun læse på 3. og 4. klasses niveau. 80 regner på 3. og 4. klasses niveau.

Hvad er det, der foregår fra eleverne er 10-11 år til de forlader folkeskolen?

Ingenting!

Samtidig kan du læse at flere og flere skal optages på de videregående uddannelser (halvdelen af alle unge skal efter planen presses ind i noget de ikke magter, fortrinsvis pigerne, der i øvrigt ikke vælger de robuste fag ret meget. Det første siger 68-ideologien). Derfor de mange psykologiske problemer. Menneskene skal tilpasses ideologien. Det er hvad der er sygt. Det er i dag bekvemt for feje politikere, uddannelsespladserne er nemlig at ligne ved opbevaringspladser i langtidskategorien, der passer de fine folketingsmedlemmer fint, så arbejdsløsheden og udstødelsen kan skjules effektiv et par valgdage frem i et land tæt på stilstand, når inflationsvæksten fratrækkes.

Nytårsaften 2008 skrev vi således:

Vi er virkelig ude på den tyndeste is: Velfærdsdanmark kan ikke med Bertel Haarder-retorik efter rundtur på skolerne reddes med fitness-træning i stedet for gymnastik, der pjækkes fra p.g.a. af afskaffet disciplin. Og heller ikke med tre i stedet for to fremmedsprog i folkeskolerne, så længe under 10 pct. – d.v.s. 3 pct. – af seminaristerne vælger naturfag (fysik, kemi, teknik og biologi) som liniefag på seminarierne, uanset at de senere kommer til netop at undervise i disse fag. Dette valg skyldes, at de netop ikke selv har lært noget herom i Folkeskolen og dernæst heller ikke i gymnasiet. Danmarks videns-, kompetence- og erhvervsbaser udhules simpelthen. Det er skruen uden ende.

Folkeskolen: Der er ingen udfordringer til de dygtige elever. Hvis de har fået topkarakter i 7. klasse skal de resten af skoletiden hjælpe de andre, der ikke har så gode resultater. Der er kun 10% dygtige elever, d.v.s. 3 ud af 30 i en klasse, viser PISA 2012, mod 15% i 2009. Og så er formanden for danske skoleelever Agnete Vielberg Hansen ‘unbiased’ eller ubefængt i sin betragtningsmåde, d.v.s. i denne forbindelse uden forstyrrende ideologi i sin vurdering, men hun taler lige ud til det bedre for os alle.

Seminarierne er en stor sort plet på det danske samfund: Ideologisk teoretiserende cirkelsnak på bekostning af viden og færdigheder – prøv lige første link herefter byggende på vidneudsagn fra førstehåndskilder.

Seminariernes deroute

https://danmark.wordpress.com/2018/03/08/stor-frafald-paa-de-haarde-videregaaende-uddannelser-og-soeren-pind-kommer-ikke-til-at-have-indflydelse-paa-niveauet-der/

I Matematik er Danmark nr. 19, nr. 24 i dansk og nr. 26 i naturfag og teknik, og niveauet er faldet stødt 2003-2009 og det samme siden 2009 (side 56: http://www.oecd.org/pisa/keyfindings/pisa-2012-results-volume-I.pdf).

https://danmark.wordpress.com/2013/12/03/pisa-hentes-eller-laeses-pa-oecd/

Rejseholdet placerede kritikken det rette sted

Allerede den 29. maj 2006 kunne vi stille diagnosen på folkeskolen

Hvordan man smadrer et land med marxisme:
https://danmark.wordpress.com/2013/04/29/maxisme-et-samfund-der-skal-oploses-i-sin-grundvold-bruger-vores-skole-med-maxismen-indfort-bruges-den-kinesiske-model/

Baggrunden og historien bag skolens udvikling

Historien bag dine børns fremtid:
http://www.lilliput-information.com/Historien-bag-Europas-velstand-og-velfaerd.pdf

Den korte fremtid, der reelt er kortere end 53 år:
http://www.lilliput-information.com/iqfald.pdf

Det stod endnu være til med de ikke-vestlige i sammenligning med resultaterne fra undersøgelsen fra Odense ovenfor:

“…TV2 Nyheder den 12. november 2006 bragte interview med Dansk Arbejdsgiverforening og Velfærdskommissionen om indvandrernes og deres efterkommeres resultater i skolerne og i uddannelserne. Begge de interviewede meldte resultaterne var katastrofale. Det allermest katastrofale er, at den danske elite først bildte os ind det drejede sig om flygtninge – selvom UNHCR allerede i 1990 meldte det stik modsatte, at 19 ud af 20 ikke var flygtninge fra krig og forfølgelse -, der naturligvis skulle hjem igen, når der blev fred i hjemlandet, bedyrede eliten. Siden bildte den os ind, at vi havde voldsomt brug for indvandrernes og deres efterkommeres arbejdskraft…”

Da ingen andre danske medier eller blogge bringer denne information, ville det være fremmende om du sendte den til dine kontakter:
Foreslå dette indlæg til dine kontakter

1 kommentar »

  1. […] Da ingen andre danske medier eller blogge bringer denne information, ville det være fremmende om du sendte den til dine kontakter: Foreslå dette indlæg til dine kontakter […]

    Pingback af VI FORSTÅR NÆSTEN INTET AF DET ANDERS FRA ANS KOMMER MED | Danmark — 19. marts 2018 @ 11:36


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out /  Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out /  Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out /  Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out /  Skift )

Connecting to %s