Danmark

9. juli 2011

Landsforræderiet søges fjernet som begreb ved at alle skal udøve det pr. selvudslettelses-etik: Resultatet er det samme


“Nutidens indvandringspolitik bidrager i virkeligheden til, ikke i en enkelt kortvarig handling, men gennem et langvarigt begivenhedsforløb, at bringe Danmark – eller til en begyndelse dele af det – i fremmedes vold. Resultatet søges besmykket med fintklingende fremmedord som “multietnisk” eller “multikulturelt” samfund, men de kan dog ikke skjule virkeligheden, som er den, at Danmark gradvis udleveres til fremmede folkeslag, og at danskerne fortrænges og mister først eneretten til deres eget fædreland og siden måske muligheden for at være i det som danske. Virkeligheden i dette svarer til, hvad der tidligere under andre forhold betragtedes og betegnedes som landsforræderi.”

Offentliggjort i 1991 af
Jens Toldstrup, veteran fra
Danmarks frihedskamp 1940-45

7 kommentarer »

  1. Der er kun en vej til at få politikerne på andre tanker på, det er at blive hjemme på valgdagen.
    Så får politikerne ikke deres mandater, og vi andre bliver fri for at se og høre på dem, de vil
    jo absolut ikke lede Danmark i overensstemmelse med Danmarks Riges Grundlov.

    falkeøje

    Kommentar af falkeøje — 9. juli 2011 @ 11:55

  2. Netop!

    Kommentar af Therese — 9. juli 2011 @ 13:31

  3. Kære Toldstrup!
    Jeg havde aldrig troet at jeg skulle få muligheden for at henvende mig til Dem personligt. Jeg vil derfor skynde mig at takke Dem for alt hvad jeg og Danmark skylder.
    Jeg håber ikke at Deres arbejde og ofre har været forgæves, men når jeg ser udviklingen i dag, kan jeg frygte at det er tilfældet. Men det er vel det vi kan lære af historien. De første som svigter er politikerne.
    Jeg er ganske enig i at det er landsforræderi, i den gode gammeldags forstand, vi taler om. Derfor mener jeg også at man allerede nu må forberede et kommende retsopgør – og lade dem vide at et sådan er under forberedelse! Det kunne måske forhindre nogle af de værste udskejelser hvis de ved, at de senere bliver draget til ansvar.
    Til slut vil jeg atter rette en tak til Dem og deres kammerater. Det bliver nu op til os andre at yde de samme ofre.
    Med mange venlige hilsner
    Charles Andersen

    Kommentar af Charles Andersen — 10. juli 2011 @ 06:24


RSS feed til kommentarer til dette indlæg. TrackBack URI

Skriv et svar

The Silver is the New Black Theme. Blog på WordPress.com.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.