<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0"
	xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/"
	xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
	xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"
	xmlns:sy="http://purl.org/rss/1.0/modules/syndication/"
	xmlns:georss="http://www.georss.org/georss" xmlns:geo="http://www.w3.org/2003/01/geo/wgs84_pos#" xmlns:media="http://search.yahoo.com/mrss/"
		>
<channel>
	<title>Kommentarer til: DE ER DYRE AT HAVE GÅENDE &#8211; OG DET BLIVER TIL MEGET MERE END EFTERLØNNEN</title>
	<atom:link href="http://danmark.wordpress.com/2011/05/27/de-er-dyre-at-have-gaende-og-det-bliver-til-meget-mere-end-efterl%C3%B8nnen/feed/" rel="self" type="application/rss+xml" />
	<link>http://danmark.wordpress.com/2011/05/27/de-er-dyre-at-have-gaende-og-det-bliver-til-meget-mere-end-efterl%c3%b8nnen/</link>
	<description>Danmark-er-vort, Immigration, Terror, Crimes, EU, Unemployment, Demographics, General Statistics, Economics, Economic-History, History, Moslems, Islam, State-debt, Landsforræderi</description>
	<lastBuildDate>Thu, 02 May 2013 22:19:25 +0000</lastBuildDate>
	<sy:updatePeriod>hourly</sy:updatePeriod>
	<sy:updateFrequency>1</sy:updateFrequency>
	<generator>http://wordpress.com/</generator>
	<item>
		<title>Af: Therese</title>
		<link>http://danmark.wordpress.com/2011/05/27/de-er-dyre-at-have-gaende-og-det-bliver-til-meget-mere-end-efterl%c3%b8nnen/#comment-54906</link>
		<dc:creator><![CDATA[Therese]]></dc:creator>
		<pubDate>Sun, 29 May 2011 09:52:36 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://danmark.wordpress.com/?p=19556#comment-54906</guid>
		<description><![CDATA[Ja, du har så evig ret. Matematik er ikke af denne verden, men logik i symbolsprog.
Når man projicerer til eller fra matematik, så mener de &lt;= middelmådige sig i stand til selv at flytte SOLEN, også selvom man har måttet ombytte den afhængige og den uafhængige variabel i en kvantitativ statistisk analyse for at nå til en (netop) falsk problemstilling. Kommissær Connie er en af slagsen.
&quot;Jeg mener de kan begynde med ved lov at ophæve tyngdeloven&quot;

&lt;em&gt;Jeg kom til i en rundsendig at ramme et medlem af Riksdagen i Sverige. Det var netop dette her indlæg jeg sendte til utallige svenskere i følgende version:&lt;/em&gt;
Danmarks Statistik åbner lidt for informationerne:
http://danmark.wordpress.com/2011/05/27/de-er-dyre-at-have-gaende-og-det-bliver-til-meget-mere-end-efterl%c3%b8nnen/
 Hvor langt tid holder systemet i Sverige til tilsvarende enorme udgifter på det svenska budget? I Danmark bryder det sammen senest 2014.
 Bedste Hälsninger
--------------------
Jeg fik dette svar:

Sverige har Europas stærkeste offentlige finanser og en hastigt faldende arbejdsløshed. Vi har allerede set at vi begynder at have mangel på arbejdskraft i flere brancher. Ligesom når Sverige modtog danskere, der flygtede fra nazisternes besættelse af Danmark, tar vi nu et ansvar for folk der har behov for asyl og beskyttelse mod forfølgelse, undertrykkelse og krig. Desuden lader vi dem som kan finde arbejde i Sverige at komme til os for at arbejde.

Med venlig hilsen

Gunnar Axén
************
Gunnar Axén
Riksdagsledamot 
Ordförande i Socialförsäkringsutskottet
Telefon: 08-786 45 01
Blogg: http://www.gunnaraxen.se
-------------------
Jeg har en lyst til at svare igen med:

En 25-30 årig cliché. Takker so sehr. Underestimering der vil noget, and I love it. Du kommer på min blog, så...
Endast nära din mäktiga mun upp, du val och spotta ut dina värdefulla kunskaper! Dölj inte dina kunskaper for oss, inte vara snål och sparsam med din lärdom, men låt oss också få sola sig lite i ljuset av din intelligens!
Er där fortfarende account problems concerning the finances?]]></description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Ja, du har så evig ret. Matematik er ikke af denne verden, men logik i symbolsprog.<br />
Når man projicerer til eller fra matematik, så mener de &lt;= middelmådige sig i stand til selv at flytte SOLEN, også selvom man har måttet ombytte den afhængige og den uafhængige variabel i en kvantitativ statistisk analyse for at nå til en (netop) falsk problemstilling. Kommissær Connie er en af slagsen.<br />
&quot;Jeg mener de kan begynde med ved lov at ophæve tyngdeloven&quot;</p>
<p><em>Jeg kom til i en rundsendig at ramme et medlem af Riksdagen i Sverige. Det var netop dette her indlæg jeg sendte til utallige svenskere i følgende version:</em><br />
Danmarks Statistik åbner lidt for informationerne:<br />
<a href="http://danmark.wordpress.com/2011/05/27/de-er-dyre-at-have-gaende-og-det-bliver-til-meget-mere-end-efterl%c3%b8nnen/" rel="nofollow">http://danmark.wordpress.com/2011/05/27/de-er-dyre-at-have-gaende-og-det-bliver-til-meget-mere-end-efterl%c3%b8nnen/</a><br />
 Hvor langt tid holder systemet i Sverige til tilsvarende enorme udgifter på det svenska budget? I Danmark bryder det sammen senest 2014.<br />
 Bedste Hälsninger<br />
&#8212;&#8212;&#8212;&#8212;&#8212;&#8212;&#8211;<br />
Jeg fik dette svar:</p>
<p>Sverige har Europas stærkeste offentlige finanser og en hastigt faldende arbejdsløshed. Vi har allerede set at vi begynder at have mangel på arbejdskraft i flere brancher. Ligesom når Sverige modtog danskere, der flygtede fra nazisternes besættelse af Danmark, tar vi nu et ansvar for folk der har behov for asyl og beskyttelse mod forfølgelse, undertrykkelse og krig. Desuden lader vi dem som kan finde arbejde i Sverige at komme til os for at arbejde.</p>
<p>Med venlig hilsen</p>
<p>Gunnar Axén<br />
************<br />
Gunnar Axén<br />
Riksdagsledamot<br />
Ordförande i Socialförsäkringsutskottet<br />
Telefon: 08-786 45 01<br />
Blogg: <a href="http://www.gunnaraxen.se" rel="nofollow">http://www.gunnaraxen.se</a><br />
&#8212;&#8212;&#8212;&#8212;&#8212;&#8212;-<br />
Jeg har en lyst til at svare igen med:</p>
<p>En 25-30 årig cliché. Takker so sehr. Underestimering der vil noget, and I love it. Du kommer på min blog, så&#8230;<br />
Endast nära din mäktiga mun upp, du val och spotta ut dina värdefulla kunskaper! Dölj inte dina kunskaper for oss, inte vara snål och sparsam med din lärdom, men låt oss också få sola sig lite i ljuset av din intelligens!<br />
Er där fortfarende account problems concerning the finances?</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Af: Børge</title>
		<link>http://danmark.wordpress.com/2011/05/27/de-er-dyre-at-have-gaende-og-det-bliver-til-meget-mere-end-efterl%c3%b8nnen/#comment-54905</link>
		<dc:creator><![CDATA[Børge]]></dc:creator>
		<pubDate>Sun, 29 May 2011 09:32:56 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://danmark.wordpress.com/?p=19556#comment-54905</guid>
		<description><![CDATA[Der er altid festligt og i sidste ende deprimerende at opleve simple fakta smurt ind i matematik. Formålet er indlysende. Dels demonstrerer man hvilken kolossal kapacitet man er udi saglighed, og dels kan man sløre, at man intet fatter, eller at man ønsker at bedrage.

Matematikken blev opfundet af fysikere som et værktøj til at skabe klarhed og overblik, og selv simple problemstillinger viste sig at give uendelige vanskeligheder. At tro, at man kan modellere verdensøkonomien og fx klimaet, er helt ude i hampen. Planck og samtidige genier kæmpede en sej kamp med at modellere uendeligt simplere forhold. Stråling fra et sort legeme og den slags.

Både økonomi og klima er i sidste ende reguleringssystemer. Enhver, der har haft fingrene nede i sovsen ved, at meget store reguleringssystemer i praksis kun kan realiseres ved at regulere alle tilstande så tidligt som muligt. I økonomien formoder jeg, at der blandt fornuftig er enighed om at lade det enkelte menneske regulere sig selv, og holde den overordnede regulator (staten) mest mulig passiv. Vi har valgt det lige omvendt – det enkelte menneske er passiveret, og staten roder ud i de mindste detaljer. Resultatet kender vi. Tilsvarende gakket er demokratiet, der også skulle være et reguleringssystem. Her giver politikerne flertallet lov til at stjæle uhæmmet fra mindretallet. Holde mindretallet som slaver. Begå landsforræderi.

Når man lader de ringeste menneskers ringeste egenskaber bestemme, så kommer der islam og socialisme ud af det. 

Jeg tror, at hvis vi er så heldige, at staten bryder sammen inden alt for længe, så kan vi gøre os fri af indvandringen fra Afrika og Mellemøsten. Trækker det ud, så er vi færdige.]]></description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Der er altid festligt og i sidste ende deprimerende at opleve simple fakta smurt ind i matematik. Formålet er indlysende. Dels demonstrerer man hvilken kolossal kapacitet man er udi saglighed, og dels kan man sløre, at man intet fatter, eller at man ønsker at bedrage.</p>
<p>Matematikken blev opfundet af fysikere som et værktøj til at skabe klarhed og overblik, og selv simple problemstillinger viste sig at give uendelige vanskeligheder. At tro, at man kan modellere verdensøkonomien og fx klimaet, er helt ude i hampen. Planck og samtidige genier kæmpede en sej kamp med at modellere uendeligt simplere forhold. Stråling fra et sort legeme og den slags.</p>
<p>Både økonomi og klima er i sidste ende reguleringssystemer. Enhver, der har haft fingrene nede i sovsen ved, at meget store reguleringssystemer i praksis kun kan realiseres ved at regulere alle tilstande så tidligt som muligt. I økonomien formoder jeg, at der blandt fornuftig er enighed om at lade det enkelte menneske regulere sig selv, og holde den overordnede regulator (staten) mest mulig passiv. Vi har valgt det lige omvendt – det enkelte menneske er passiveret, og staten roder ud i de mindste detaljer. Resultatet kender vi. Tilsvarende gakket er demokratiet, der også skulle være et reguleringssystem. Her giver politikerne flertallet lov til at stjæle uhæmmet fra mindretallet. Holde mindretallet som slaver. Begå landsforræderi.</p>
<p>Når man lader de ringeste menneskers ringeste egenskaber bestemme, så kommer der islam og socialisme ud af det. </p>
<p>Jeg tror, at hvis vi er så heldige, at staten bryder sammen inden alt for længe, så kan vi gøre os fri af indvandringen fra Afrika og Mellemøsten. Trækker det ud, så er vi færdige.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Af: Therese</title>
		<link>http://danmark.wordpress.com/2011/05/27/de-er-dyre-at-have-gaende-og-det-bliver-til-meget-mere-end-efterl%c3%b8nnen/#comment-54901</link>
		<dc:creator><![CDATA[Therese]]></dc:creator>
		<pubDate>Sat, 28 May 2011 15:31:13 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://danmark.wordpress.com/?p=19556#comment-54901</guid>
		<description><![CDATA[Jeg har spurgt folk i Hundtofte, et par kilometer fra mit fødested, om vi bliver rigere af at bruge mere.
Og spurgt i min fødeby om de så bliver rigere der af at bruge mere. Det gør de heller ikke. De bliver fattigere ligesom i Hundtofte.

Jeg skulle lære i økonomi, at offentlige udgifter speeder økonomien op. Nu kom jeg fra en købmandsforretning, så jeg kunne ikke overbevises.
Men det var de videregående godkendelser/uddannelser, og jeg var ung i 1969-70. Det rumsterede lidt i fidusbeholderen hos en ung student fra landet?

Det viste sig at være et dogme opfundet af John Maynard Keynes i trediverne, for at få nationerne til at gældsætte sig efter WW2. Jeg skulle også lære at statsgæld var uden betydning.

Sandheden er at man ikke kan overvise private banker om at ens ideologi fritager én fra at tilbagebetale. Den gælder også for nationer. Og sandheden er også at der kan skabes en masse falsk forbrugsbeskæftigelse ved at bruge nogle penge, som ikke er tjent. Når det så bliver meget værre bagefter, så er politikerne kommet over valget - og dette er hvad alt drejer sig om for politikere. Når de tilmed med inflationen kan nærmest skjule, hvad der foregår, så går det rigtig godt....ad Helvedet til.

Nu har statsgælden pludselig betydning igen, fordi én gang cirka i hver levetid, mens en flok magthavere/folketingsmedarbejdere styrer skævt (for udelukkende at gavne dem selv) i vel et par generationer (fra 20-25 årsalderen), skal statsgælden betales. Det giver ofte krig, som Geoffrey Cain så rigtigt måske antyder.

&lt;em&gt;Du og jeg havde ret, fordi vi sikrer os, at vi kan holde fast i græsplænen, mens vi ser op.&lt;/em&gt;

&lt;strong&gt;Det er hvad det hele går ud på.&lt;/strong&gt;

Man kan også sige: &lt;h3&gt;Professorer er ikke, hvad de har været.&lt;/h3&gt;

- jeg ville nu umiddelbart antage professorerne du nævner ville fremhæve væksten i udlandet, som følge af &lt;em&gt;vore&lt;/em&gt; rejser udenlands. Men det er ikke nemt at holde rede på, hvad de nu har opfundet af nonsens.

&lt;strong&gt;Eller fra én af utallige vinkler, hvorfra uvidenheds-arrogancen kan betragtes:&lt;/strong&gt; At tro på en i tiden fremskridende proces kaldet udviklingen - næsten altid ved at projicere fænomenet til en funktion af retlineær-typen, der er voksende - er ofte noget, der kun er folk med ufortjent karriere foran sig forundt. Til gengæld vender sådanne hurtigt sig til at tro på denne verden, og derfor kan de ikke blive klogere, men mere og mere medgørlige.

Jeg har tegning af Tahtikistansk økonom eller sådan noget; han hævder han viser globaliseringen i keynesiansk udformning:
http://danmark.wordpress.com/2006/05/31/keynesiansk-globalisering-i-tajikistan/

Håber du ser komikken.

&lt;strong&gt;eller i mere tilgængelig form for de troende:&lt;/strong&gt; Næsten så umuligt som det er at gøre en postmodernist/transmodernist begribeligt, at historien og traditionen er basis for mening og erkendelse, er det svært at få hæderlige mennesker til at indse, at løgneren ikke blot lyver om én ting, men at han netop anvender de mest behændige tricks under hensyntagen til de umiddelbare, reelle magthaveres øjeblikkelige krav med det ene formål at få det hele til at glide så gelinde som muligt i hans retning, mod skyerne, hvorfra det som bekendt er umuligt at se og høre jorden.

hentet fra: http://danmark.wordpress.com/2010/11/05/magt-uden-grundf%c3%a6stet-moral-er-hvad-vi-fik-efter-sidste-verdenskrig/
Ja, det var en længere smøre, men du ramte noget, der interesserer mig uhyre, håber det går an.


 ]]></description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Jeg har spurgt folk i Hundtofte, et par kilometer fra mit fødested, om vi bliver rigere af at bruge mere.<br />
Og spurgt i min fødeby om de så bliver rigere der af at bruge mere. Det gør de heller ikke. De bliver fattigere ligesom i Hundtofte.</p>
<p>Jeg skulle lære i økonomi, at offentlige udgifter speeder økonomien op. Nu kom jeg fra en købmandsforretning, så jeg kunne ikke overbevises.<br />
Men det var de videregående godkendelser/uddannelser, og jeg var ung i 1969-70. Det rumsterede lidt i fidusbeholderen hos en ung student fra landet?</p>
<p>Det viste sig at være et dogme opfundet af John Maynard Keynes i trediverne, for at få nationerne til at gældsætte sig efter WW2. Jeg skulle også lære at statsgæld var uden betydning.</p>
<p>Sandheden er at man ikke kan overvise private banker om at ens ideologi fritager én fra at tilbagebetale. Den gælder også for nationer. Og sandheden er også at der kan skabes en masse falsk forbrugsbeskæftigelse ved at bruge nogle penge, som ikke er tjent. Når det så bliver meget værre bagefter, så er politikerne kommet over valget &#8211; og dette er hvad alt drejer sig om for politikere. Når de tilmed med inflationen kan nærmest skjule, hvad der foregår, så går det rigtig godt&#8230;.ad Helvedet til.</p>
<p>Nu har statsgælden pludselig betydning igen, fordi én gang cirka i hver levetid, mens en flok magthavere/folketingsmedarbejdere styrer skævt (for udelukkende at gavne dem selv) i vel et par generationer (fra 20-25 årsalderen), skal statsgælden betales. Det giver ofte krig, som Geoffrey Cain så rigtigt måske antyder.</p>
<p><em>Du og jeg havde ret, fordi vi sikrer os, at vi kan holde fast i græsplænen, mens vi ser op.</em></p>
<p><strong>Det er hvad det hele går ud på.</strong></p>
<p>Man kan også sige:<br />
<h3>Professorer er ikke, hvad de har været.</h3>
<p>- jeg ville nu umiddelbart antage professorerne du nævner ville fremhæve væksten i udlandet, som følge af <em>vore</em> rejser udenlands. Men det er ikke nemt at holde rede på, hvad de nu har opfundet af nonsens.</p>
<p><strong>Eller fra én af utallige vinkler, hvorfra uvidenheds-arrogancen kan betragtes:</strong> At tro på en i tiden fremskridende proces kaldet udviklingen &#8211; næsten altid ved at projicere fænomenet til en funktion af retlineær-typen, der er voksende &#8211; er ofte noget, der kun er folk med ufortjent karriere foran sig forundt. Til gengæld vender sådanne hurtigt sig til at tro på denne verden, og derfor kan de ikke blive klogere, men mere og mere medgørlige.</p>
<p>Jeg har tegning af Tahtikistansk økonom eller sådan noget; han hævder han viser globaliseringen i keynesiansk udformning:<br />
<a href="http://danmark.wordpress.com/2006/05/31/keynesiansk-globalisering-i-tajikistan/" rel="nofollow">http://danmark.wordpress.com/2006/05/31/keynesiansk-globalisering-i-tajikistan/</a></p>
<p>Håber du ser komikken.</p>
<p><strong>eller i mere tilgængelig form for de troende:</strong> Næsten så umuligt som det er at gøre en postmodernist/transmodernist begribeligt, at historien og traditionen er basis for mening og erkendelse, er det svært at få hæderlige mennesker til at indse, at løgneren ikke blot lyver om én ting, men at han netop anvender de mest behændige tricks under hensyntagen til de umiddelbare, reelle magthaveres øjeblikkelige krav med det ene formål at få det hele til at glide så gelinde som muligt i hans retning, mod skyerne, hvorfra det som bekendt er umuligt at se og høre jorden.</p>
<p>hentet fra: <a href="http://danmark.wordpress.com/2010/11/05/magt-uden-grundf%c3%a6stet-moral-er-hvad-vi-fik-efter-sidste-verdenskrig/" rel="nofollow">http://danmark.wordpress.com/2010/11/05/magt-uden-grundf%c3%a6stet-moral-er-hvad-vi-fik-efter-sidste-verdenskrig/</a><br />
Ja, det var en længere smøre, men du ramte noget, der interesserer mig uhyre, håber det går an.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Af: Børge</title>
		<link>http://danmark.wordpress.com/2011/05/27/de-er-dyre-at-have-gaende-og-det-bliver-til-meget-mere-end-efterl%c3%b8nnen/#comment-54900</link>
		<dc:creator><![CDATA[Børge]]></dc:creator>
		<pubDate>Sat, 28 May 2011 13:17:55 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://danmark.wordpress.com/?p=19556#comment-54900</guid>
		<description><![CDATA[Og nu er der ifølge Jydepotten to professorer, der har fundet ud af, hvorfor vi er så stinkende rige, som vi er: ” To økonomiprofessorer har kortlagt en hidtil overset årsag til, hvorfor Danmark hører til blandt verdens rigeste lande, skriver Berlingske. - Danskernes mange udlandsrejser sætter blus under den hjemlige vækst, vurderer professor Thomas Barnebeck Andersen fra Syddansk Universitet og professor Carl-Johan Dalgaard fra økonomisk institut ved Københavns Universitet.”

Tænk sig – her gik en simpel bonderøv som jeg og troede, at det var folk som Mads Clausen, Poul Due Jensen, Burmeister og Wain, Brüel og Kjær osv, der skabte vor rigdom. Så er det rejselyst – det er naboens evnesvage 40 årige søn, der på sine rejser til Thailand, der skaber vor rigdom.

Hvad skulle vi gøre uden professorer og andre eksperter? Stakler som jeg tror jo, at rigdommen, dengang den fandtes, kom af arbejde, men nix – den kommer af ferier.

Hil Jydepotten for sin dristige og oplysende sjovnalistik.]]></description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Og nu er der ifølge Jydepotten to professorer, der har fundet ud af, hvorfor vi er så stinkende rige, som vi er: ” To økonomiprofessorer har kortlagt en hidtil overset årsag til, hvorfor Danmark hører til blandt verdens rigeste lande, skriver Berlingske. &#8211; Danskernes mange udlandsrejser sætter blus under den hjemlige vækst, vurderer professor Thomas Barnebeck Andersen fra Syddansk Universitet og professor Carl-Johan Dalgaard fra økonomisk institut ved Københavns Universitet.”</p>
<p>Tænk sig – her gik en simpel bonderøv som jeg og troede, at det var folk som Mads Clausen, Poul Due Jensen, Burmeister og Wain, Brüel og Kjær osv, der skabte vor rigdom. Så er det rejselyst – det er naboens evnesvage 40 årige søn, der på sine rejser til Thailand, der skaber vor rigdom.</p>
<p>Hvad skulle vi gøre uden professorer og andre eksperter? Stakler som jeg tror jo, at rigdommen, dengang den fandtes, kom af arbejde, men nix – den kommer af ferier.</p>
<p>Hil Jydepotten for sin dristige og oplysende sjovnalistik.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Af: Menig 442</title>
		<link>http://danmark.wordpress.com/2011/05/27/de-er-dyre-at-have-gaende-og-det-bliver-til-meget-mere-end-efterl%c3%b8nnen/#comment-54898</link>
		<dc:creator><![CDATA[Menig 442]]></dc:creator>
		<pubDate>Sat, 28 May 2011 10:23:27 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://danmark.wordpress.com/?p=19556#comment-54898</guid>
		<description><![CDATA[Jeg må lige citere Geoffrey Cain JP 18.05 (Farvel, Morten Korch) 
&quot;Men den verden er væk. Nu er
der - om ikke direkte krig - så
noget, der snerper ubehageligt derhenad,
og hvis ikke vi gør noget,
vil samfundet langsomt gå op i
limningen. Men problemet er netop
det. At vi ikke må gøre noget.&quot;]]></description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Jeg må lige citere Geoffrey Cain JP 18.05 (Farvel, Morten Korch)<br />
&#8220;Men den verden er væk. Nu er<br />
der &#8211; om ikke direkte krig &#8211; så<br />
noget, der snerper ubehageligt derhenad,<br />
og hvis ikke vi gør noget,<br />
vil samfundet langsomt gå op i<br />
limningen. Men problemet er netop<br />
det. At vi ikke må gøre noget.&#8221;</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Af: Anonym</title>
		<link>http://danmark.wordpress.com/2011/05/27/de-er-dyre-at-have-gaende-og-det-bliver-til-meget-mere-end-efterl%c3%b8nnen/#comment-54897</link>
		<dc:creator><![CDATA[Anonym]]></dc:creator>
		<pubDate>Sat, 28 May 2011 10:15:18 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://danmark.wordpress.com/?p=19556#comment-54897</guid>
		<description><![CDATA[Også enig her]]></description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Også enig her</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Af: Therese</title>
		<link>http://danmark.wordpress.com/2011/05/27/de-er-dyre-at-have-gaende-og-det-bliver-til-meget-mere-end-efterl%c3%b8nnen/#comment-54893</link>
		<dc:creator><![CDATA[Therese]]></dc:creator>
		<pubDate>Fri, 27 May 2011 13:05:02 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://danmark.wordpress.com/?p=19556#comment-54893</guid>
		<description><![CDATA[Du har ret]]></description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Du har ret</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Af: Kirsten Madsen</title>
		<link>http://danmark.wordpress.com/2011/05/27/de-er-dyre-at-have-gaende-og-det-bliver-til-meget-mere-end-efterl%c3%b8nnen/#comment-54892</link>
		<dc:creator><![CDATA[Kirsten Madsen]]></dc:creator>
		<pubDate>Fri, 27 May 2011 12:39:07 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://danmark.wordpress.com/?p=19556#comment-54892</guid>
		<description><![CDATA[Vedr. forsørgelsesbyrden af ikke vestlige indvandrere plus familier i flere generationer.
Det er, som nævnt, mord på dansk økonomi!
Den (etnisk) danske befolkning grupperer sig i: 1) En stor gruppe, der mener – ligesom de politiske systemer - at det er i orden med skatteyderbetalt forsørgelse af tilrejsende familier og deres efterkommere. 2) En stor gruppe, der stort set fortrænger fakta omkring indvandrerbyrden – dels af uvidenhed og/eller orker de ikke at beskæftige sine hjerner med emnet: ”Vi vil have fred til at fokusere på vores egen tilværelse!” 3) En forholdsvis mindre gruppe (grupper), der kæmper en ulige kamp mod ONDET.
På nuværende tidspunkt er den danske befolkning fortsat TABEREN! De ikke vestlige indbyggere eller besættelsestropper er VINDERNE! 
Vi er i krig uden forsvar!]]></description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Vedr. forsørgelsesbyrden af ikke vestlige indvandrere plus familier i flere generationer.<br />
Det er, som nævnt, mord på dansk økonomi!<br />
Den (etnisk) danske befolkning grupperer sig i: 1) En stor gruppe, der mener – ligesom de politiske systemer &#8211; at det er i orden med skatteyderbetalt forsørgelse af tilrejsende familier og deres efterkommere. 2) En stor gruppe, der stort set fortrænger fakta omkring indvandrerbyrden – dels af uvidenhed og/eller orker de ikke at beskæftige sine hjerner med emnet: ”Vi vil have fred til at fokusere på vores egen tilværelse!” 3) En forholdsvis mindre gruppe (grupper), der kæmper en ulige kamp mod ONDET.<br />
På nuværende tidspunkt er den danske befolkning fortsat TABEREN! De ikke vestlige indbyggere eller besættelsestropper er VINDERNE!<br />
Vi er i krig uden forsvar!</p>
]]></content:encoded>
	</item>
</channel>
</rss>
